Digital merkevare due diligence - Norsk
Zacco logotype
Zacco logotype
Search Language Arrow

Digital merkevare due diligence

Når du kjøper et nytt selskap, undersøker du ofte målselskapenes forretningsmulighet, deres økonomiske status, ansatte og deres immaterielle rettigheter, for eksempel patenter og varemerker. En ofte glemt verdi i undersøkelsesprosesser er imidlertid domenenavn, en digital verdi som kan være like viktig og verdifull.

Av erfaring har vi lært at de oppkjøpende selskapene ofte glemmer å inkludere digitale verdier som domenenavn og sosiale medier i deres undersøkelser. Hos Zacco kan vi hjelpe deg med å gjennomgå, verifisere og vurdere domenenavnporteføljen til et selskap og identifisere deres tilstedeværelse på sosiale medier, samt eventuelle problemer de måtte ha innenfor disse områdene.

Ved å inkludere dette i oppkjøpsprosessen, unngår du ubehagelige overraskelser og unødvendige kostnader.
Denne tjenesten kan også kombineres med våre undersøkelsestilbud fra andre

Er du i ferd med å kjøpe opp et nytt selskap eller fusjonere med en potensiell forretningspartner, og vil være sikker på at du får det du betaler for? La oss hjelpe deg.

Tilbake til alle tjenester

Snakk med oss!

Thomas Rukin

Regional Director, Norway & the UK
Partner
Oslo

Solvår Winnie Finnanger

Senior Partner
Attorney at Law
Oslo

Lars Henrik Stoud Platou

Senior Partner
Attorney at Law
Oslo

Anne Merete Kvistad Haugerud

Partner
Regional Manager, Patents
Oslo

Renaud Permezel

Digital Brand Consultant
Oslo

Linda Methlie

Attorney at Law
Partner
Oslo

Hans Langan

Senior Partner
European Patent Attorney 
Oslo

Magnus Ljungdahl

CCO
Gothenburg

Kontakt oss